Nypremiär!

Yes, nu inleder jag den här bloggen lite smått, fast den inte är heeelt färdig än. Men det är bara småpyssel och känner jag mig själv rätt så kommer jag ändå göra om lite då och då, så helt färdig blir jag ju aldrig.

Ja, tanken är då att jag från och med nu ska ha en blogg och inte flera som jag har haft ett tag. Och sen är väl tanken också att den här ska uppdateras lite mer kontinuerligt än tidigare och att jag ska försöka (obs, försöka!) bli bättre på att fotografera och lägga upp bilder, då en blogg utan bilder inte är lite rolig som en blogg med. 

Men hur som helst, jag kommer klumpa ihop mina intressen och skriva om allt huller om buller. Om mitt liv helt enkelt och allt som hör till. Just nu och ett tag framöver kommer det bli mycket träningssnack men inredning, kläder, matlagning, bakning, mina tankar osv kommer också komma upp på tapeten.

Varmt välkomna alla som vill läsa! Kommentarer tycker jag är skoj så jag får en liten diskusion kring det jag skriver om. Men jag undanber vänligen kommentarer som är skrivna i nedlåtande ton, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback