Måndag igen!


Min helg har varit både jättebra och sjukt jobbig! Till att börja med så fyllde bästa Carro hela 20år i lördags! (Grattis igen) Firade henne på kvällen och hade det jättebra tillsammans med Ida, Angelica och Matilda. Tyvärr så tål ju dock inte min kropp alkohol och jag mådde dåligt från 12 på natten till 10 på dagen, mindre kul. Men när jag väl piggnade till så hade jag det mys med våfflor och sex and the city tillsammans med söta Matilda, innan vi åkte och jobbade en sväng :)

Idag blir det återhämtning och jag laddar för en veckas jobb. Ska bli skönt med lite vardag. Myskväll med Johan ikväll, då vi inte setts på hela helgen eftersom att han var i sthlm. Ja, en skön måndag helt enkelt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback