Inte min dag direkt

Idag har min dag spenderats på soffan

Igår när jag kom hem efter jobbet totaldäckade jag. Hade varit tung i huvdet under dagen men det eskalerade och slutade i dunderhuvudvärk och jag sov hela kvällen mer eller mindre. Nattens sömn innehöll också huvudvärk och det var inte mycket bättre när jag vaknade. Trots tabletter och vila är jag fortfarande seg och tung i huvudet och håller tummarna (hårt!) att det inte är någon sjukdom på ingång. Tillråga på allt så har jag haft sönder saker här hemma, spillt, tappat och tänkt fel hela dagen..

Det enda som gjorde den här dagen bra var att jag får tillbaka pengar på skatten. Trodde att jag skulle få betala, så det var en stooor lättnad måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback