Uppdatering!

Shit, kan man bli sämre på att uppdatera? Tror knappt det, haha. Livet rullar på ändå och jag kan inte fatta att det är juni redan! Och idag är det ett år sedan "min" ICA-butik öppnade. Helt galet vad fort tiden går!

Och om drygt tre veckor går jag på semester, vilket ska bli riktigt skönt! Ta dagarna som de kommer, åka bort, hinna rensa, bada, sola och umgås med bästa Johan. Vi har lite svårt att bestämma oss vad vi ska göra. Åka i sverige, men i så fall vart? Åka en weekend till London? Sista minuten? Tror dock det lutar åt bilresa i sverige då vi nyligen bokat in en resa i mars nästa år :)

Idag är det också 38dagar kvar av Hundra grymma dagar. Har inte skött mig så bra den här veckan men imorgon börjar jag med något nytt och jobbigt (som ska bli riktigt kul)! Mer om det i ett senare inlägg!

Nu ska jag lyssna på regnet, titta på sex and the city och ladda för en eftermiddag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback