När drömmar blir verklighet?

Såhär pigg och fräsch var jag i lördags. Lite skillnad mot inatt!

I natt vaknade jag efter knepiga drömmar om illamående för att inse att jag faktiskt mådde illa. Låg kvar ett tag för att se om det blev bättre men kände pulsen slå hårdare och magen vände sig så jag gick upp. Behövde inte vänta länge innan jag spydde och sedan kröp tillbaka till sängen. Klockan var då runt 2 och det enda jag kunde tänka på var att jag skulle upp 4.30 för att åka till Armyträningen som började klockan 6.. När klockan ringde 4.30 sa Johan direkt "Åk inte" och jag lydde, vilket jag är glad att jag gjorde.

Nu, efter att ha sovit till nio och ätit lunch, mår jag mycket bättre och känner mig redo för lite städning, tvättande, en dusch och sedan åka iväg för att fixa pass. Fortsätter jag må bra blir det en sväng på gymmet ikväll som kompensation för att jag inte kunde träna imorse. Knepigt att må illa sådär men jag är glad att det blir blev värre än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback