Pollenallergi?

Idag vaknade jag täppt i näsan, med rinnande ögon och jag var helt slut. Min första tanke var "attans, nu har jag blivit förkyld" men eftersom att det kliade i ögonen hela dagen igår så kom jag på att det kanske kan vara allergi. Har aldrig direkt känt av pollen tidigare, bara anat att jag kanske har nyst på grund av det. Men i år kan det kanske vara så att jag känner av det. Letade i skåpen hemma och hittade faktiskt allergitabletter, får se om det hjälper. Eftersom att jag inte vet om det är allergi eller förkylning så blir det en vilodag idag. Är det bättre imorgon ska jag både gå promenad och köra ett pass på gymmet tänkte jag :)

Ikväll blir det jobb för hela slanten. Kommer nog bli kul då det är skärtorsdag och säkert full fart! När jag kommer hem ska jag och älsklingen titta på Harry Potter, film nr 4. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback