En bra vecka!

Ja, den här veckans nyhet är att jag har fått jobb! Jippie! I torsdags började jag arbeta som säljare på Guldfynd i Nordstan. Fina Sara, som jobbar på Guldfynd Eskilstuna, tipsade mig om att de sökte folk och på den vägen är det. Så nu har jag lite att göra i veckorna, som jag längtat efter det. Hittills har allt gått jättebra fast det är mycket att lära och det kommer ta sin lilla tid innan jag kommer in i det, men det är bara kul med en utmaning!
 
Annars har den här veckan bestått av fortsatt plock i lägenheten, tandläkarbesök och sen alla vardagssysslor. Imorse blev det sovmorgon och jag har nyss ätit en god frukost. Dagen kommer bestå av städning, träning, handling och sen ikväll blir det fest. Och imorgon så ska jag och mitt hjärta ha en lång och mysig söndag tillsammans. 

Jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu. Nästan så bra att jag blir nervös att ett bakslag ska komma, men ska försöka njuta och vara lycklig, det är jag värd.
 
Avslutar med ytterligare en bild på vår fina utsikt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback