Dålig bloggerska!

Ja, det där med att blogga rinner ut i sanden för mig varje gång. I och för sig den här gången mycket för att jag inte hade så mycket att skriva om. Innan makeupkursen som jag nyss gick så var jag ju bara hemma om dagarna, tränade, renoverade lite och sökte jobb. Alltså inte så kul bloggmaterial. Och när jag hade kul bloggmaterial under tiden jag gick kursen, ja, då var jag för trött istället. Haha!

Men nu hörrni, ska det bli lite andra puckar! Det har hänt saker i lägenheten och snart händer det lite annat skoj så här ska det bloggas! Hoppas det är i alla fall några som kanske vill läsa också, då blir det ju ännu roligare ♥
 
Sotning från kursen som en tjej gjorde på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback