Oj, längesen!

Var visst ett tag sen jag skrev. Dagarna tickar på även om jag inte fått något jobb än. Har dock varit på en intervju nu, vilket kändes bra så vi får se om det blir något! Och idag ska jag skicka lite Cv:n till bra jobb som finns ute, håll tummarna!

Den 18 feb börjar min makeupstylistutbildning och det ska verkligen bli jättekul. Träffa folk, lära mig mer om smink och komma ut lite om dagarna!
 
Här hemma kommer vi sakta med säkert framåt. Tyvärr stötte vi på problem i helgen då vi borrade. Verkar vara ett armeringsjärn i väggen men fastighetsskötaren ska låna oss en rejälare borr, så då jäklarns! Känns så bra att komma framåt, usch så bra vi kommer trivas här när allt är klart. En perfekt etta är det verkligen! 
 
Nej, trist inlägg.. Ska bli bättre på att ta lite bilder kanske? Nu blir det i alla fall laga middag, diska och sedan plocka lite inför arbete i lägenheten som ska ske imorgon. Hörs!
 
Vår utsikt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback