Landat i min brevlåda...

... Eller snarare på min mammas utlämningsställe då det är hennes adress som står på vårt gemensamma H&M-konto, haha. Just nu är det träningskläder lockar att köpa för det är det jag använder mest. Och träningskläder växer man ju inte ur på samma sätt. Visst, byxor kan ju bli förstora men linnen, toppar och t-shirtar passar ju som lite mer lössittande också. Detta kom i min beställning jag gjorde för ett litet tag sedan. På bilden saknas dock en sportbh i samma rosa som på linnet :)



Igår efter mitt gympass tillsammans med mamma hoppade jag dessutom in på Stadium för att kolla på skor då jag sett att de har haft reklam om ett par rosa som var sänkta från 1199kr till 699kr. Och som ni ser så fick skorna följa med hem! Hade 300kr i presentkort så 399kr för ett par snygga (och förhoppningsvis bra) löpardojor är inte fel :) Nu saknas i stort sätt bara ett par långa löpartights i min träningsgarderob!

Kommentarer
Postat av: KnY

Åh vad roligt med någon som finns nära! =D



Jag tränar på World Class och älskar´t! Har alltid varit lite allergisk mot friskis, men det är många år sedan jag var där sist :)



Jag finns ju i Arboga varje tisdag, vore kul att träffas någon gång :)



Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback