Glad tjej!



Ett kort men bra pass på gymmet är avklarat. Biceps, ben och mage fick det bli idag! Skönt att vara igång efter en veckas paus från styrketräning. Förra tisdagen klämde jag nämligen en nerv i axeln så jag hade stickningar i handen. Men nu känns det bättre och jag kan göra igång igen, jippe! Och det bästa av allt! Igår fick jag en försenad födelsedagspresent av mamma i form av ett klippkort på friskis. Nu kan jag äntligen få gå på riktigt spinning igen. Självklart kommer jag träna tillsammans med min älskade, älskade mamma.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh du är så himla duktig!

Vill också komma igååång.

Postat av: Linnea

Tar stopp i mitt huvud hela tiden bara haha. Kommer inte in i rätta tänket igen. Mår så dåligt av att bara se vågen ticka uppåt. Än fast jag myyyycket väl vet att det är pga mig och allt jag äter! Vill bara spola fram och vara på min normalvikt igen. Så mycket lättare att hitta motivationen när man inte känner sig stressad!

2011-03-22 @ 21:54:07
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback