Nytt in

Igår när jag frågade på stadium vart de hade mössorna, tittade killen undrande på mig och efter några sekunder vågade han fråga vad jag skulle ha en mössa till. Nu, när det nyss blivit vår? Och svaret att jag måste ha en då de blåser och är kallare. Känsliga öron gör att jag lätt får ont om det drar kring örat så lika bra att ha en mössa! Tyvärr fick det bli en lite tjockare då de tunnare såg ut som badmössor.. Men den här modellen gillade jag och passar perfekt till alla tidiga morgonpromenader och kyliga sommardagar! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Antar att du har rätt i det du säger! Så tråkigt att det alltid ska bli såhär när jag är taggad på att dra igång. Men men, får väl försöka smyga in lite lättare träning och sköta maten någorlunda i alla fall (måste ju inte moffa 10 påskägg liksom haha)



Tack för ditt stöd och dina goda råd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback