Mitt bästa joggingår - påbörjat!


I tisdags köpte jag ÄNTLIGEN nya joggingskor! Testade mitt steg och kom fram till att neutrala skor fungerar bra och då fick dessa snygga skor följa med hem!

Idag tog jag med skorna på en första testrunda som resulterade i 2,21km promenad och 2,71km jogging. Tyvärr blev det inte mer då min pollenallergi gav mig hosta, svid i halsen och ett härligt pipande ljud när jag andades. Så min Johan tog tidigare på lunch och kom och räddade mig hem. Även fast kroppen inte klarade det den skulle så gjorde verkligen skorna det! Är supernöjd än så länge. Men jag har 30 dagar på mig att testa dem, hårt! Har nämligen köpt dessa på Intersport och de har just nu en kampanj där man får byta skorna inom 30dagar om man inte är nöjd - fast man har använt dem! Tips till alla er som ska köpa nya skor och har missat deras reklam! :)

Imorgon hoppas jag att jag orkar ta en powerwalk innan frukost så skorna får testas lite till :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för peppen! Jag ska göra mitt bästa för att hitta orken någonstans bara. Vill ju så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback