Min Underbara lördag!



Idag hade jag och min sambo en riktig slapparförmiddag med sovmorgon, brunch, soffhäng och till och med lite soffsovande. Men på eftermiddagen drog vi i oss varsin pwo (jacked) och sedan snörade vi på oss skorna och begav oss ut i solen. Vi gick till ett ganska närliggande spår, gick ett långt varv, joggade ett kort varv och gick efter det hemåt. Gjorde ett litet "pitstop" på Lidl och köpte en vatten för 4kr(!). Totalt blev det 9,1km varv 1,76km blev jogging. Nästa gång blir det jogging i det långa spåret! Helt underbart väder och jag ser fram emot sommaren och fler liknande dagar :)

Snart bli det dusch och sedan gymmet innan lördagsmyset drar igång. Ja, jag behöver duscha innan gymmet, haha. Tycker det är ett måste både för min skull och för andras. Tror att det blir mage idag på gymmet. Sällan man kör det enbart, men tror att det kan vara bra med lite fokus på bara magen för en gång skull :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback