Hej och hallå!

Det har varit lite tyst här några dagar. Anledningen är att jag inte varit på topp tyvärr. I onsdags blev jag till och med tvungen att gå hem från jobbet 4h tidigare. Och när jag kom hem sov jag i 4.5h, snacka om trött och slut!

I tisdags fick jag ett besked. Både glädjande och lite ledsamt. Har ju känt av hosta, heshet och haft lite svårt med andningen när jag tränar så jag ringde vårdcentralen i måndags, fick en telefontid hos en läkare i tisdagsförmiddag och redan på eftermiddagen fick jag åka dit. Min läkare konstaterade att jag har allergiastma OCH kanske har jag även väldigt lätt astma annars med (det återstår att se efter pollensäsongen). Vi pratade ganska mycket och hon tyckte det var konstigt att ingen reagerat tidigare då jag haft alltid har haft dåligt på blåstest osv. Men hur som helst så är den glädjande nyheten att jag fick medicin, så nu vågar jag träna igen!! WIHO :)

Körde mitt första pass idag och testade jogga 2km. Det kändes bra och jag fick inte hosta efteråt, yes!

All annan medicin som jag använder just nu börjar också ge resultat och pollen är inte alls lika jobbig längre så nu äntligen (!) börjar jag känna mig som mig själv igen.

TUMMEN UPP ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack! :) Lite tur i oturen att du fått reda på vad det är :)



Skönt att du tycker löpningen kändes bättre nu! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback