Bootcamp!

Ja, som jag nämde tidigare började jag på något nytt i fredags, nämligen Armyfitness! På första passet fick jag göra lite tester och det gick riktigt bra förutom i armhävningar. Imorgon är pass nummer två och jag ska träna med resten av gruppen för första gången. Det jobbigaste med träningen är (so far) att den är klockan 6 på morgonen men å andra sidan är det gryyyymt skönt att vara klar så tidigt och ha resten av dagen fri. För min del passar det jättebra. Passen är mån, ons och fredagar. På onsdagar kan jag inte alls, så de passen får jag ta igen senare. Men på måndagar är jag ledig och varannan fredag är jag ledig, så det är skönt!

Nu blir det mys i soffan och tidigt i säng, så jag orkar köra HÅRT imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback